(MASAL)
Her-şey bir masal...
...Fırçanın tuval' a hayal ettiği imgeyi işlemesi, düşüncenin hayal gücü ile kurguyu kağıda dökmesi. Tüm bunlar aklın hayal ettiği ile işlenir. Milyonlarca yaşında olan bir yaşam ve o yaşamı aydınlatma ya çalışan bir bilinç, ancak var olan ve kendisini tanımayan bilinç bilinçlenme kuyusunda bilinçlenmeyi düşler. Ancak bilgi ise bilge ile kayıplarda.Tüm zamanlarda Işığı görüp fikrim var diyen çıkmıştır, fakat Işığı sevmeyen karanlık içinde olan irade o Işığı gören iradeyi idam etmiştir, gerekçe ise her daim ritüellikti. Eksik olan şey idrak’ tır, çünkü aklı ret eden yine akıldır, karşı görüş ile. Kusur dışta değil, kusur kusuru arayanın içinde kökleşmiş kusur da, değişmedi ve hiç değişmeyecek...
...Günümüz bu görüşten uzak değil, çünkü aydın düşüncenin önünde olan sistem leşmiş karalık iradenin gölgesi var. Aydınlık veya karanlık ancak tüm hepsi dünyasal sahnedir ve bir yönetmen var, Adı: doğaana ve doğaana yaşam denen mucizeyi insana sundu kainatı ve her şeyi anlayıp dillendirmek için. Doğada yaşam süren varlık, acıyı ruhen yer ama neden yediğini bilmez, sever ama neden sevdiği bilmez, nefret eder ama nedenini yine bilmez. Duygu tüketimleri ile yaşayan varlık gerçek bilgiden uzaklarda yaşam sürmekte ne yazık’ ki. Ve bilgilenme eksikliği her daim kaosa neden oldu, bu sebepten dolayı varım diyen varlık belirsizlik içinde tıkanıp kalmıştır ve daha ileriye gidemiyor...
...Bilgi deryasının içinde yüzen akıl ve bu akla sahip varlık her daim boğulmayı boğmayı seçti evrensel deryada ve adı nefret kondu. Nefret durmuyor, çünkü nefret bir kere kalbe düştü mü kök saldığını bırakmayacaktır, hayali yaşanan hayal alemde...
... Bilinmeyen çok sır var bu hayata dair ve hepsi et denen aklın derinliklerinde gömülü. 8. Renk, her-şey bu renk sayesinde iyileşiyordu, hastalık açlık savaş nefret ve daha fazlası yok oluyordu. 8. Rengin masalı ile fakat kim dinlemek istedi? Hiç, hiçlik te olan hiç kimse onu işitmedi. Kokukusunu tanımadı ve rengini hiç ama hiç tanımadı. Sadece Adı var ve adı " 8. Renk..."
No comments:
Post a Comment